A vásárlás értéke

2017.02.01

Nem tudom, hogy neked mi a véleményed, de sokszor eltűnődöm a boltok, bevásárló központok kirakatait látva; vajon a folyamatos leértékelések és az áru bősége ront a vásárlás minőségén!? Én és te, azaz mi, mint vásárlók, tényleg azt kapjuk a pénzünkért, amit szeretnénk, vagy csak egy újabb darabot, amit beakasztunk a "többi" közé, hogy elnyelje őket a gardróbunk mélye!?

Tucatjával, ameddig a szem ellát mindenütt ruha, hihetetlen árudömping, kifogyhatatlan, végeláthatatlan akciók, melyek hatalmas súllyal, vásárlásra ösztönzéssel nehezednek mindenkire. Árubőség.

Leértékelés ide vagy oda, ha bemegyek egy boltba, számomra elvárás hogy tisztelettel fogadjanak, segítőkész és kedves eladók segítsék a vásárlásomat. Olyan személyek, akik (kereskedők) lévén az alapvető öltözködési etikettel tisztában vannak; azonban ilyen alapokkal rendelkező értékesítőt is ritkán találni, nemhogy olyan eladót, aki túlzott erőlködések nélkül, a megfelelő hangnemben próbálna minket útbaigazítani anélkül, hogy a jutalék reményében szeretne még ránk sózni hozzánk nem illő darabokat.

A tálalás pazar,

hiszen a kirakat, az üzlet dizájnja az fontos, azonban az üzletben uralkodó rendről ez már nem mondható el. Az hogy ne a földön heverő, összetaposott, gyűrött ruhák látványa fogadjon (amit aztán nekünk adnak el, több ezer forintért) az elfogadható. A lekezelő és figyelmetlen eladó, az is rendben van. Tényleg rendben van?! Hiszen már nálunk is minden az árubőségről és a vásárló megnyeréséről szól. Azt hittem, hogy akkor minden ÉRTÜNK van, mindent megtesznek, hogy náluk hagyjam ott a pénzemet, így számomra az is evidens lenne, hogy a drága ruhák árába az egyéb alapszolgáltatások is beleszámítanak. Lenne, mert ez sajnos nem így van. Ismerősek ezek a gondolatok?

  • "Vajon ez a tökéletes vagy van még ennél is jobb?"

  • "Biztosan jól döntöttem?"

  • "Lehet, hogy máshol olcsóbban hozzájutottam volna?"

  • "Lehet hogy csak azért vettem meg, mert olcsó volt, de nem is az én stílusom?"

Amennyiben igen, akkor neked sem volt részed a megfelelő kiszolgálásban. Hogyan is lehetne, ha egy boltban az akciók kellős közepén 10 vásárlóra egy eladó jut?

A másik kényes kérdés, az áru minősége,

amiért fizettem, ami nálam -jobban mondva- rajtam marad. Számomra fontos, hogy a divatfejlődés része legyen a minőség javulása is, hiszen a felvett darabnak nem csak kényelmesnek, hanem egyedinek, előnyösnek és időt állónak kell lennie. Örülnék, ha már pénzt adok valamiért, az nem nyúlna, csavarodna, lyukadna, bolyhozódna, szakadna, válna le 4 használat után. Ismerős problémák, igaz?

Így hát felteszem ismét a kérdést.: vajon a folyamatos leértékelések és az áru bősége ront a vásárlás minőségén!?

Ha már te is kapizsgálod a választ, a következőt teheted.:

Légy körültekintő, és ha hasonló problémával találod magad szemben vásárlásaid során, akkor készülj fel, tájékozódj, tanulj és fejlődj!

  • Ki vagy te?

  • Mi az, ami jól áll neked?

  • Mire van szükséged?

  • Hol érdemes azt beszerezni?

  • Mire érdemes figyelni?

  • Mit, mennyi pénzért és milyen minőségben?

Ez egy befektetett, ámde visszatérülő energia, hiszen önmagadért teszed! Tiszteld magad, csak a legjobbal elégedj meg, és ne hagyd, hogy mások manipuláljanak! A döntés mindig csak a te kezedben van!

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el